Aktualności dla tagu badanie

Bezpieczeństwo cyfrowe w szkole – kompetencje głównych aktorów
30 stycznia 2017

Bezpieczeństwo cyfrowe w szkole – kompetencje głównych aktorów

 SMWI przeprowadziło w 2 połowie 2016r. badania kompetencji cyfrowych uczniów szkół oraz ich nauczycieli i rodziców, uczestniczących w projekcie Cyfrowobezpieczni.pl. Wyniki tych badań znaleźć w raporcie Kompetencje cyfrowe w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego w polskiej szkole autorstwa dr. Łukasza Srokowskiego oraz dr. inż. Łukasza Tomczyka.   Badanie ukazało duże potrzeby w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa cyfrowego w szkołach występujące u wszystkich grup osób aktywnych w szkole: nauczycieli, uczniów a także ich rodziców. Piętą achillesową są zwłaszcza deficyt wiedzy o prawie autorskim, bezpieczeństwie transakcji finansowych oraz sposobach logowania się do sieci i e-usług cyfrowych. Miasto wypada lepiej, niż wieś. Im starsi uczniowie, tym na większe natrafiają problemy oni sami, ale także ich nauczyciele i rodzice. Tempo wzrostu zagrożeń cyfrowych jest większe, niż tempo wzrostu poziomu kompetencji uczniów w tym zakresie. Co ciekawe, paradoksalnie - najniższe kompetencje w za...

Badanie postaw i wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa
19 sierpnia 2016

Badanie postaw i wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa

Rozstrzygnięte zostało postępowanie realizowane w ramach konkurencyjnego trybu wyboru ofert na przeprowadzenie badania postaw i wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa. Wyłoniona przez Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” Komisja d...

więcej
Badanie postaw i  wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa
20 lipca 2016

Badanie postaw i wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa

Stowarzyszenie „Miasta w Internecie" zaprasza do składania ofert w trybie ich konkurencyjnego wyboru, na przeprowadzenie badań dotyczących postaw i poziomu wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa wraz z wykonaniem raportu z badań na...

więcej