29 listopada w Chełmie (woj. lubelskie) odbyło się spotkanie z elementami warsztatowymi dla nauczycieli pn. "Szkoła epoki smartfona - przeciwdziałanie zagrożeniom ze strony otoczenia cyfrowego" poprow...
Czy i jak polskie szkoły są zcyfryzowane? Jak nowe technologie wykorzystują nauczyciele i uczniowie? Jaki stosunek do nich mają rodzice? Między innymi takie zagadnienia porusza raport „Polska szkoła w...
Fundacja DBAM O MÓJ Z@SIĘG przeprowadziła niezwykle interesujące i zakrojone na szeroką skalę badanie poświęcone nałogowemu korzystaniu z telefonów komórkowych, czyli tzw. fonoholizmowi. To pierwszy r...
Żyjemy w erze fałszywych informacji i postprawdy – przekonują eksperci. W dużej mierze to efekt dynamicznie rosnącej roli mediów społecznościowych. W Polsce ponad połowa społeczeństwa uważa je za głów...
W środę, 20 września we wszystkich 20 stacjach Forum Niezależnych Rozgłośni Katolickich co godzinę były emitowane spoty - wskazówki dotyczące różnych aspektów bezpieczeństwa w Internecie. Kampania pow...
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) ostrzega Szkoły przed kontaktami z Fundacją Promocji Bezpieczeństwa. Jest to odpowiedź na sygnały płynące w wielu placówek edukacyjnych, dotyczące...
Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła niedawno analizę i ocenę podejmowanych działań dotyczących przeciwdziałania e-uzależnieniu dzieci i młodzieży w polskich szkołach oraz publicznych poradniach ps...
Witryna prosi o zgodę na wykorzystanie Twoich danych
Twoje dane osobowe będą przetwarzane, a informacje z Twojego urządzenia (pliki cookie, unikalne
identyfikatory itp.) mogą być wyświetlane i zapisywane przez dostawców spełniających wymogi TFC oraz
partnerów reklamowych lub im udostępniane. Mogą też być wykorzystywane przez tę witrynę lub aplikację.
Niektórzy dostawcy mogą przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu. Możesz się na to nie
zgodzić, zmieniając opcje poniżej. Link umożliwiający zarządzanie zgodą lub jej wycofanie w ramach ustawień
dotyczących prywatności i plików cookie znajdziesz u dołu tej strony.